زندگیىىىىىىىىى بیىىىىىى رحــــ ـــ ــ ــــ ــ ـ ــم

ღ♫آبنبات تلـــ×ــ×ـخ ♫ღ

تلــ ـــ ــ ـ ــــــخ تــ ـ×ـ ـر از زنـ ـدگیــــ ــ×ـ ــ چیزیــ ــ ـــ ×چشـ ــ ــیدیـــ ـــ ــ

زندگیىىىىىىىىى بیىىىىىى رحــــ ـــ ــ ــــ ــ ـ ــم

نوشته شده در دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ساعت 13:35 توسط من و اون

 

چه کنم با فشار اشک هایی که همانند مشتی دردناک است بر روی گونه هایم؟؟؟؟؟؟؟

 چه کنم با بازیه زمانه که دمار از روزگار من درمیاورد ..... میدانم میخواهد کاری کند که بگویم : باشد ای روزگار باشد باشدای زمانه ی بیرحم باز هم تو برنده شدی من دیگر تسلیم تو میشوم به خواسته های تو تن درمیدهم تن خسته و لگد مال خودرا از شانه های قویه تو برمیدارم از زندگیه خود میگذرم وبعد از من تنها یک داستان خسته کننده برای ایندگان میگذارم برای کسانی که همانند من میخواهند تسلیم این زندگی شوند تسلیم این روزگار تسلیم این جهان.........!!!!!

چه کنم از دست این عشق های دروغینی که اطرافم مملو ازانها شده است

چه کنم با این زندگیکه مانند ته مانده ی سیگاری است که در زیر سیگاریه جلوی رویم مانده است ایا باید پک اخر را بزنم یا بگذارم خود به ارامی خاکستر شود

 چه کنم با این زندگیه سگی؟؟؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]