خــــــــــــدا باهــــــــــــات قــــهـــــ(( ))ـــرم….!

ღ♫آبنبات تلـــ×ــ×ـخ ♫ღ

تلــ ـــ ــ ـ ــــــخ تــ ـ×ـ ـر از زنـ ـدگیــــ ــ×ـ ــ چیزیــ ــ ـــ ×چشـ ــ ــیدیـــ ـــ ــ

خــــــــــــدا باهــــــــــــات قــــهـــــ(( ))ـــرم….!

نوشته شده در دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, ساعت 15:59 توسط من و اون

تو خیابون داشتم قدم میزدم که

کودکی رو دیدم یه جا نشسته داره یه چیزی رو کاغذ می نویــسه

رفتم جلو نشستم کنـــارش گفتم اسمت چیه؟

گـــفت: حسین

گفتم بابــــــــــــات کجاست؟

یه نیگاه بهم انداخت و با صدا آروم گفت رفته پیشه خــــــــدا

گفتم مامانـــــــــت کجاست؟

حسین گفت مریــــــضه داره میـــره پیش خــــــدا

سرمو چرخوندم دیدم روی کاغذ نوشته بــــــــود

خــــــــــدا باهــــــــــات قــــهـــــرم….!

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مینا بعد از مدتها اومد و گفت:

مطمئنی اسمه کودکه مجید یا یاسر یا مهدی یا ... نبوده؟؟؟ سوال پیش اومد برام

            ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    امیر در جواب به مینا گفــــــــــــــــــــــــت:

مطمئنم اونا نبودن.خیلی کوچکتر بود.پستونک داشت طفلکی!

تقریبا اندازه اون (مینا میدونه کی) بود!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]